UDÁLOSTI
Hlavní prázdniny30. 08. 2022 09:00 - 31. 08. 2022 12:30
Opravné zkoušky /reparáty/01. 09. 2022 - 05. 09. 2022
Didaktické testy společné části maturitní zkoušky - podzimní zkušební období01. 09. 2022 08:00
Nástup do školy01. 09. 2022 09:00 - 01. 09. 2022 10:10
Termín maturitních zkoušek - profilová část /písemná práce/06. 09. 2022 - 09. 09. 2022
Adaptační kurz primy12. 09. 2022 11:30 - 13. 09. 2022 17:00
Termín konání maturitních zkoušek - profilové části, podzimní zkušební období 202225. 10. 2022 11:30 - 25. 10. 2022 12:30
Planeta3000 Senegal - zeměpisná přednáška12. 01. 2023 19:30 - 12. 01. 2023 20:30
Ples24. 01. 2023 - 26. 01. 2023
Veletrh Gaudeamus PrahaInformace o zpracování osobních údajů
OPEN51
Seminář pro učitele na téma Etnické menšiny jako součást české historie
(O= Osvěta, P= Plán, E= Etnikum, N= Nové metody)
Projekt je zaměřen zejména na multikulturní výchovu, snaží se podporovat a rozvíjet kompetence žáků především v sociální oblasti. Sestává z 20 výukových programů, které jsou časově přizpůsobeny vyučovací hodině, tedy 45 minutám.
Do projektu je zapojeno pět partnerských škol z Prahy, a proto si jednotliví učitelé mohou navzájem předávat zkušenosti a poznatky z odučených hodin a případně hodiny inovovat či dále ozvláštnit.
Témata projektu jsou velmi rozmanitá a mají přesah do dalších předmětů. Občanská výchova se prolíná například s fyzikou a chemií v programu „Vědci a vynálezy“, se zeměpisem v programu „Moje místo na mapách“ nebo „Identita místa“, s českým jazykem a slohovou komunikací v programu „Fake News“ či „Jak se píše a jak zní“, s ekologií a environmentální výchovou v programu „Buď cool. Třiď odpad.“ nebo „Chytré stravování“, s výtvarnou výchovou v programu „Jinakost – stejnost – syntéza.“
V každém výukovém programu studenti využívají moderní technologie (mobilní telefon, tablet, notebook, PC, tvarovací pistoli, interaktivní panel, mixážní pult, 3D pero aj.), a využívají tak zázemí projektu. Mohou pracovat jak společně, tak ve skupinách, nebo samostatně.
Přestože je využití výše zmíněných technologií omezené vzhledem k distanční formě vzdělávání, online hodiny jsou poučné, výchovné, zábavné a smysluplné a žáci si je velmi oblíbili.