UDÁLOSTI
Třídní schůzky pro rodiče budoucích prim a prvních ročníků - 18:0020. 06. 2025 14:00
Uzavření klasifikace za II. pololetí šk. r. 2024/202523. 06. 2025 14:00 - 23. 06. 2025 16:00
Pedagogická rada za II. pololetí šk. roku23. 06. 2025 17:00 - 23. 06. 2025 20:00
Zahradní slavnost24. 06. 2025 - 26. 06. 2025
Třídní akce/výlety25. 06. 2025 08:00 - 25. 06. 2025 15:00
Přihlášky k maturitě - podzim 202527. 06. 2025 08:00 - 27. 06. 2025 08:45
Ukončení II. pololetí - vysvědčení 28. 06. 2025 - 31. 08. 2025
Hlavní prázdniny Informace o zpracování osobních údajů
OPEN 51
Projekt je zaměřen zejména na multikulturní výchovu, snaží se podporovat a rozvíjet kompetence žáků především v sociální oblasti. Sestává z 20 výukových programů, které jsou časově přizpůsobeny vyučovací hodině, tedy 45 minutám.
Do projektu je zapojeno pět partnerských škol z Prahy, a proto si jednotliví učitelé mohou navzájem předávat zkušenosti a poznatky z odučených hodin a případně hodiny inovovat či dále ozvláštnit.
Témata projektu jsou velmi rozmanitá a mají přesah do dalších předmětů. Občanská výchova se prolíná například s fyzikou a chemií v programu „Vědci a vynálezy“, se zeměpisem v programu „Moje místo na mapách“ nebo „Identita místa“, s českým jazykem a slohovou komunikací v programu „Fake News“ či „Jak se píše a jak zní“, s ekologií a environmentální výchovou v programu „Buď cool. Třiď odpad.“ nebo „Chytré stravování“, s výtvarnou výchovou v programu „Jinakost – stejnost – syntéza.“
V každém výukovém programu studenti využívají moderní technologie (mobilní telefon, tablet, notebook, PC, tvarovací pistoli, interaktivní panel, mixážní pult, 3D pero aj.), a využívají tak zázemí projektu. Mohou pracovat jak společně, tak ve skupinách, nebo samostatně.
Přestože je využití výše zmíněných technologií omezené vzhledem k distanční formě vzdělávání, online hodiny jsou poučné, výchovné, zábavné a smysluplné a žáci si je velmi oblíbili.
Seminář pro učitele na téma Etnické menšiny jako součást české historie
(O= Osvěta, P= Plán, E= Etnikum, N= Nové metody)