UDÁLOSTI
Třidní schůzky (dobrovolné) a konzultace
18. 11. 2025 17:30 - 18. 11. 2025 19:30
Schola Pragensis
27. 11. 2025 - 29. 11. 2025
Den otevřených dveří
09. 12. 2025 17:00 - 09. 12. 2025 19:00
Vánoční prázdniny
22. 12. 2025 - 02. 01. 2026
Zahájení výuky v novém roce 2026
05. 01. 2026
Maturitní ples - Lucerna
08. 01. 2026
Třidní schůzky (dobrovolné) a konzultace
13. 01. 2026 17:30 - 13. 01. 2026 19:30
Den otevřených dveří
20. 01. 2026 17:00 - 20. 01. 2026 19:00
Ukončení I. pololetí - výpis z vysvědčení
29. 01. 2026
Pololetní prázdniny
30. 01. 2026
Projekt „Společně pro kvalitní život v metropoli“
„Škola se podílí na ověřování materiálů vzniklých v projektu „Společně pro kvalitní život v metropoli“.
Registrační číslo: CZ.07.4.68/0.0/0.0/20_079/0002128, Operační program Praha – pól růstu ČR“, doplněno logem OP PPR (případně i Člověka v tísni).

Vztah k místu a zdravé vztahy v komunitě či sousedství jsou klíčové pro lepší vzájemné soužití, překonávání společenských nerovností a zvyšování odolnosti komunity vůči projevům klimatické změny a jejím dopadům na zdraví a kvalitu života lidí. Projekt Společně pro kvalitní život v metropoli se zaměřuje na rozvíjení úrovně vzdělávání a kompetencí žáků ZŠ k udržitelnému rozvoji a lepšímu soužití v metropoli.
Název projektu CZ: Společně pro kvalitní život v metropoli
Zkrácený název projektu: Společně pro kvalitní život v metropoli
Registrační číslo projektu: CZ.07.4.68/0.0/0.0/20_079/0002128
Skutečné datum zahájení: 01.10.2021
Předpokládané datum ukončení: 30. 09. 2023
Žadatel projektu: Člověk v tísni, o. p. s. – Vzdělávací program Varianty
Projekt „Společně pro kvalitní život v metropoli“ je spolufinancován Evropskou unií. Realizace projektu probíhá v rámci Operačního programu Praha – pól růstu ČR.
Cíle projektu:
- Pomocí interaktivního vzdělávacího on-line modulu rozvinout porozumění významu zdravých mezilidských a sousedských vztahů a dobrého životního prostředí ve městě.
- Rozvinout kompetence pedagogů ZŠ pomocí vzdělávacího programu a související metodiky, podpořit participativní a respektující přístup k žákům.
- Realizací žákovských projektů posílit vlastní postoje žáků a jejich vědomí o možnosti ovlivňovat své okolí, rozvíjet vztah k místu, kde žijí.



