UDÁLOSTI
Státní svátek - Svátek práce02. 05. 2025 08:00 - 02. 05. 2025 10:30
MZ: Didaktický test z M 8:00-10:3002. 05. 2025 13:30 - 02. 05. 2025 15:45
MZ: Didaktický test z Aj 13:30-15:45. 05. 05. 2025 08:00 - 05. 05. 2025 09:40
MZ: Didaktický test z Čjl 8:00-9:40. 06. 05. 2025 08:00 - 06. 05. 2025 10:45
MZ: Didaktický test z M rozšiřující 8:00-10:45.08. 05. 2025
Státní svátek - Den vítězství09. 05. 2025
Ředitelské volno 15. 05. 2025 08:00 - 15. 05. 2025 16:00
Malá maturita - ústní část, Aj16. 05. 2025 - 19. 05. 2025
Maturitní zkoušky - ústní část, třída 8.E21. 05. 2025 - 23. 05. 2025
Maturitní zkoušky - ústní část, třída 8.FInformace o zpracování osobních údajů
Projekt „Společně pro kvalitní život v metropoli“
„Škola se podílí na ověřování materiálů vzniklých v projektu „Společně pro kvalitní život v metropoli“.
Registrační číslo: CZ.07.4.68/0.0/0.0/20_079/0002128, Operační program Praha – pól růstu ČR“, doplněno logem OP PPR (případně i Člověka v tísni).
Vztah k místu a zdravé vztahy v komunitě či sousedství jsou klíčové pro lepší vzájemné soužití, překonávání společenských nerovností a zvyšování odolnosti komunity vůči projevům klimatické změny a jejím dopadům na zdraví a kvalitu života lidí. Projekt Společně pro kvalitní život v metropoli se zaměřuje na rozvíjení úrovně vzdělávání a kompetencí žáků ZŠ k udržitelnému rozvoji a lepšímu soužití v metropoli.
Název projektu CZ: Společně pro kvalitní život v metropoli
Zkrácený název projektu: Společně pro kvalitní život v metropoli
Registrační číslo projektu: CZ.07.4.68/0.0/0.0/20_079/0002128
Skutečné datum zahájení: 01.10.2021
Předpokládané datum ukončení: 30. 09. 2023
Žadatel projektu: Člověk v tísni, o. p. s. – Vzdělávací program Varianty
Projekt „Společně pro kvalitní život v metropoli“ je spolufinancován Evropskou unií. Realizace projektu probíhá v rámci Operačního programu Praha – pól růstu ČR.
Cíle projektu:
- Pomocí interaktivního vzdělávacího on-line modulu rozvinout porozumění významu zdravých mezilidských a sousedských vztahů a dobrého životního prostředí ve městě.
- Rozvinout kompetence pedagogů ZŠ pomocí vzdělávacího programu a související metodiky, podpořit participativní a respektující přístup k žákům.
- Realizací žákovských projektů posílit vlastní postoje žáků a jejich vědomí o možnosti ovlivňovat své okolí, rozvíjet vztah k místu, kde žijí.