Zapnou grafiku
škola
studium
aktivity
uchazeči
menuButton searchButton
mainpic
calendar

UDÁLOSTI

Třidní schůzky (dobrovolné) a konzultace
18. 11. 2025 17:30 - 18. 11. 2025 19:30

Schola Pragensis
27. 11. 2025 - 29. 11. 2025

Den otevřených dveří
09. 12. 2025 17:00 - 09. 12. 2025 19:00

Vánoční akademie (pro žáky, rodiče)
17. 12. 2025

Česká mše vánoční
18. 12. 2025 11:00 - 18. 12. 2025 12:30

Vánoční prázdniny
22. 12. 2025 - 02. 01. 2026

Zahájení výuky v novém roce 2026
05. 01. 2026

Maturitní ples - Lucerna
08. 01. 2026

Třidní schůzky (dobrovolné) a konzultace
13. 01. 2026 17:30 - 13. 01. 2026 19:30

Den otevřených dveří
20. 01. 2026 17:00 - 20. 01. 2026 19:00

Informace o zpracování osobních údajů
Kontakty
Školní jídelna
Školní parlament
Pedagogický sbor
Kariéra
Etická linka
Veřejné zakázky
Povinně zveřejňované informace a projekty
Třídy
Historie školy
Jak se u nás studuje
Úspěchy našich studentů
Fotogalerie
Školská rada
Výroční zprávy
GDPR
SPGS
Ke stažení
Suplování
Rozvrh
Formální úpravy prací
Maturitní zkouška
ŠVP a učební plány
Harmonogram školního roku
Předměty
Moodle
Školní řád
Školní poradenské pracoviště
Zájmová činnost
Zahraniční zájezdy
Sportovní a adaptační kurzy
Maturitní ples
Akce školy
DofE
Projekty
Projektové dny
Školní akademie
Soutěže a olympiády
Základní informace
Dny otevřených dveří
Přijímací řízení
Představení školy

Školní jídelna

Základní informace

  • Školní jídelna se nachází přímo v budově školy. Strávníci mají k obědu na výběr ze dvou hlavních jídel, součástí oběda je polévka a dezert.
  • Ve školní jídelně se stravují pouze žáci a zaměstnanci školy.
  • Správa konta strávníka a objednávání obědů probíhá výhradně přes jidelna.cz, kde je také k dispozici aktuální jídelní lístek školní jídelny.

 

Pravidla objednávání obědů

  • Přihlášení k odběru oběda je možné nejpozději 2 pracovní dny předem do 11.00 hod. prostřednictvím jidelna.cz. Odhlášení odběru oběda je možné nejpozději 1 pracovní den předem do 11.00 hod.
  • Pouze v případě nemoci strávníka lze oběd odhlásit na stejný den do 7.00 hod. e-mailem na jidelna@gykas.cz (uvést jméno a příjmení strávníka, třídu), na další dny již pouze prostřednictvím jidelna.cz.
  • Pokud se strávník účastní plánované celodenní akce mimo školu, je povinen si sám oběd zrušit (škola ani vedoucí ŠJ obědy žákům nestornují).
  • Od 1. 12. 2025 již nebude možné využívat tzv. šablony – automatické objednávání obědů (volba č. 1). Strávník si musí na každý den objednat (zvolit) svůj oběd.

 

Výdej obědů

  • Výdej obědů probíhá v čase 11.30 – 14.00 hod.
  • Ve školní jídelně strávníci dodržují po celou dobu Řád školní jídelny a dbají pokynů učitelů a zaměstnanců školní jídelny.
  • K výdeji oběda využívá každý strávník svůj zakoupený čip, výdej oběda bez čipu není možný. Pokud nemá strávník v daný den k dispozici svůj čip, oběd mu bude vydán po domluvě s vedoucí školní jídelny.
  • Ztrátu čipu nahlásí strávník neprodleně vedoucí jídelny (osobně, e-mailem na jidelna@gykas.cz).

 

Pokyny pro platbu obědů

  • Číslo účtu: 556236/0300
  • Variabilní symbol: uveden ve správě účtu po přihlášení do jidelna.cz
  • Jednotná cena za oběd 50 Kč

 

Dokumenty ke stažení

 

Kontaktní informace a úřední hodiny

Vedoucí jídelny: Zdeňka Křivánková
tel.: 222 721 107
e-mail: jidelna@gykas.cz
úřední hodiny: pondělí–pátek: 8.00 – 11.00 hod.