UDÁLOSTI
Maturitní zkoušky - ústní část, třída 8.F26. 05. 2025 - 29. 05. 2025
Maturitní zkoušky - ústní část, třída 4.A26. 05. 2025 08:55 - 26. 05. 2025 10:40
Malá maturita - AJ, písemná práce, 4.E26. 05. 2025 10:50 - 26. 05. 2025 12:30
Malá maturita - AJ, písemná práce, 4.F27. 05. 2025 10:00 - 27. 05. 2025 11:00
Malá maturita - M, písemná práce, 4.E, 4.F28. 05. 2025 10:00 - 28. 05. 2025 11:00
Malá maturita - Čjl, písemná práce, 4.E, 4.F02. 06. 2025 - 06. 06. 2025
Sportovní kurz ve Slovinsku (2.A, 2.B)02. 06. 2025 - 07. 06. 2025
Jižní Anglie 4.E, 4.F02. 06. 2025 - 06. 06. 2025
Vodácký sportovní kurz - 3.A, 7.E09. 06. 2025 - 13. 06. 2025
Cyklistický kurz 6.E, 6.FInformace o zpracování osobních údajů
Matematicko - fyzikální soustředění (10. ročník) listopad 2025
V letošním školním roce proběhlo tradiční matematicko-fyzikální soustředění poprvé v novém krásném apartmánovém komplexu Korzo Lipno v Lipně nad Vltavou. Stravování a pronájem přednáškové místnosti nám poskytl hotel Admirál, který se nachází v bezprostřední blízkosti. Soustředění bylo určeno pro studenty s hlubším zájmem o fyziku a matematiku, zejména pro účastníky odborných volitelných seminářů, účastníky předmětových olympiád a soutěží.
Studenti absolvovali řadu zajímavých přednášek z pokročilejších oblastí matematiky a fyziky, např. přednášku o Pythagorejských trojúhelnících, vybrané problémy a úlohy z pokročilé statiky, tepelné vodivosti materiálů, velmi zajímavou přednášku o černých dírách a vývoji vesmíru. Vybraní studenti se také zůčastnili fakultativní přednášky o strategii řešení úloh matematické olympiády. Závěrem soustředění se studenti aktivně zúčastnili dvou velkých týmových soutěží v řešení náročnějších matematických a fyzikálních problémů a úloh.
V Lipně nad Vltavou napadl před naším příjezdem čerstvý prachový sníh, takže i tentokrát mělo několik malých procházek po přilehlých horských hřebenech pozoruhodný romantický zimní předvánoční charakter.
Soustředění je pro studenty zajímavé svým odborným programem, který výrazně přesahuje běžnou středoškolskou výuku, je pro ně inspirací pro jejich další studium, oceňují ale také setkání se spolužáky z jiných ročníků s podobnými zájmy, od kterých mohou při týmových aktivitách čerpat nové nápady a zkušenosti.