UDÁLOSTI
Velikonoční pondělí22. 04. 2025 07:00 - 25. 04. 2025 14:00
Zveřejnění anotací jednotlivých projektů v rámci projektových dnů (5.-7. 5. 2025)23. 04. 2025 08:00 - 23. 04. 2025 13:00
Fotografování žáků a tříd23. 04. 2025 20:00 - 25. 04. 2025 09:00
Přihlašování na jednotlivé projekty v rámci projektového týdne (5.-7. 5. 2025)24. 04. 2025 16:15 - 24. 04. 2025 17:00
Pedagogická rada za II. pololetí šk.roku pro žáky 8.E, 8.F a 4.A24. 04. 2025 17:30 - 24. 04. 2025 19:30
Třídní schůzky od 17:30, konzultace 17:30-19:3025. 04. 2025 08:00 - 25. 04. 2025 12:30
Předání vysvědčení žákům 8.E, 8.F, 4.A - 2.,.3. VH akce maturantů, 4.VH - vysvědčení, 5. VH poslední zvonění - zvon29. 04. 2025 08:00 - 29. 04. 2025 12:00
JPZ: Náhradní termín přijímacích zkoušek (pro všechny obory vzdělávání)30. 04. 2025 08:00
JPZ: Náhradní termín přijímacích zkoušek (pro všechny obory vzdělávání)01. 05. 2025
Státní svátek - Svátek práceInformace o zpracování osobních údajů
OPEN 51
Projekt je zaměřen zejména na multikulturní výchovu, snaží se podporovat a rozvíjet kompetence žáků především v sociální oblasti. Sestává z 20 výukových programů, které jsou časově přizpůsobeny vyučovací hodině, tedy 45 minutám.
Do projektu je zapojeno pět partnerských škol z Prahy, a proto si jednotliví učitelé mohou navzájem předávat zkušenosti a poznatky z odučených hodin a případně hodiny inovovat či dále ozvláštnit.
Témata projektu jsou velmi rozmanitá a mají přesah do dalších předmětů. Občanská výchova se prolíná například s fyzikou a chemií v programu „Vědci a vynálezy“, se zeměpisem v programu „Moje místo na mapách“ nebo „Identita místa“, s českým jazykem a slohovou komunikací v programu „Fake News“ či „Jak se píše a jak zní“, s ekologií a environmentální výchovou v programu „Buď cool. Třiď odpad.“ nebo „Chytré stravování“, s výtvarnou výchovou v programu „Jinakost – stejnost – syntéza.“
V každém výukovém programu studenti využívají moderní technologie (mobilní telefon, tablet, notebook, PC, tvarovací pistoli, interaktivní panel, mixážní pult, 3D pero aj.), a využívají tak zázemí projektu. Mohou pracovat jak společně, tak ve skupinách, nebo samostatně.
Přestože je využití výše zmíněných technologií omezené vzhledem k distanční formě vzdělávání, online hodiny jsou poučné, výchovné, zábavné a smysluplné a žáci si je velmi oblíbili.
Seminář pro učitele na téma Etnické menšiny jako součást české historie
(O= Osvěta, P= Plán, E= Etnikum, N= Nové metody)